søndag 10. januar 2016

NC 2 Gjesåssjøen 20.12.15

da var det klart for gjesåsjøen, var litt skeptisk til blank is, har aldri hatt bra fiske her på blank føre, men kanskje i dag ? :) gikk de 3 km helt til nord enden til en plass som kan levere bra vekter hvis forholdene er optimale, dessverre ikke i dag, startet med 6-7 bom hul og fikk en 30 grammer som første fisk, borret over ett område som vanligvis leverer stor fisk på denne tiden av året 100-200 grammere, tok vel 30 min før jeg fikk fisk nr 2 en 200 grammer, begynte og bli oppborret nå og de som startet her hadde gått andre steder, så mitt snitt til og fiske alle de gamle hullene med myska, kom til det stedet jeg mener er best her og plutselig var de her fikk 6 stk i ett gammelt hull 100-200 grammere og fortsatte med ett par til i neste hull og slik dreiv jeg hele konkuransen ut og endete på 4044 gr og en 4 plass i HS nr 5 totalt helt greit fornøyd, selv om det var surt når jeg så hvor lite det var opp til 2 plassen, mistet jo 3-4 stk 100-200 grammere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar