søndag 10. januar 2016

Kule på Høversjøen 01.01.16

Nytt år og nye Muligheter, kjøreturen over flåklypavegen fra Minnesund og over til Hurdal gikk fint og var fremme i god tid :), vi gikk utover og så med en gang att alle hadde tenkt seg langt, jeg har aldrig vært her før men hadde sett meg ut ett område på kartet, var jo selfølgelig ingen som stoppet her så da gjorde jeg det :) stoppet en kar ca 400 meter fra der jeg satt så jeg hadde ei grei strekke og borre på :) starten gikk og begynte med tafs en 50 mm og litt lang lenke, fikk 5 i første hullet men følte noe var galt borret neste hull og fikk vel 10 der, prøvde pimpel i neste hull for virket som det var drag, men neida ikke noe på pimpel på de neste 4 hulla så over til tafs igjen fikk vel aldrig no drag før jeg byttet til 75 mm og da vart det bedre hadde vel ett hull med over 40 fisk og neste hull det samme fisket på ei strekke på ca 50 meter og prøvde både forran og bak på den strekka men var kun fisk på de 50 meterne jeg hadde her så var og gå i gamle hull de siste 2 timene, men de leverte hver gang jeg prøvde dem så var bare og gå hele strekke og når jeg var i enden så gikk jeg tibake og begynte på nytt, endte på 272 fisk og veide inn 10260 gr og holdt til 1 plass :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar