søndag 10. januar 2016

Kule Stavsjø 27.12.15

gledet meg veldig til denne sjøen da jeg fikk vite det dagen føre på sørsåssjøen, hadde hørt om bra vekter og pimpel sjø :), jeg gikk helt til andre enden av sjøen, så det fleste ble igjen i den delen av sjøen som starten var, men hadde troa på andre enda i dag, starten gikk og første hullet var bom hull hadde ca 1,5 meter dyp der gikk ut 20 meter og her var det ca 3-3,5 meter dyp og rakk ikke heve pimpelen fra bunn før det var fisk, dro vel 60 i det hullet borret 10 meter ved siden av og fortsatte med samme øsinga der, da kl var 11 sto det 110 på telleren, kl 12 sto det 230 og kl 1 var jeg på 370 fisk jobbet på siste timen og klarte og få 508 fisker ny pers på 4 timer har en annen pers på tørråssjøen på 645 fisk på 5 timer, jeg hadde fisket med gus og fjellis hele konken og spurte dem ofte om antall fisk dem hadde og jeg lå altid 20-30 fisk forran hele konken, men så var det dette med snitt da, jeg syns jeg hadde helt ok snitt men det ble for dårlig mot gus, mener han hadde ca 470 fisk og jeg vede inn 16520 gr og en 4 Plass, en hel kilo bak gus som hadde 17500, ett stort grattis til Thomas som klarte og dra opp 18880 gr hvis snittet hans var samme som resten hadde så var han nok på 550 fisk+, jeg kunne nok gjort en ting annerledes i dag og kjørt litt større pilk, jeg kjørte en 37 Kaj wolfram, men kunne nok kjørt en 50 kanskje 55 og blitt enda litt raskere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar