torsdag 5. juni 2014

Flisaelva igjen ved jernbanebrua 18.05.14

jeg og Geir t reiste til hernbane brua i dag og målet mitt var og fiske tap hele dagen jeg blandet meg 4 kilo mvde bremes gold pro og la i 10 baller på tap plassen, geir foret både 1 feeder plass og tap plass men jeg ventet med og fore feeder plass vi fisket i ca 30 min og geir begynte og dra buk på feeder jeg holdt meg til tap enda og la i noen baller til med for etter en time ble jeg lei av og se han dra fisk på fisk og jeg rigget feeder stanga og skøyt ut 15 baller med for med en gang for var mye fisk ute og tok kasnkje 30 sek så fikk jeg første buken fikk noen buker til og så begynte jeg og få brasme :) fisket feeder ca 1 time til og fikk vel 4 buk og 9 brasmer på den tiden gikk ut på tap plassen igjen men ingen ting der prøvde den i ca 15 min så gikk jeg ut på feeder igjen og fikk jamt med brasmer og buk :) hadde 18 brasmer og 9 buk da jeg ga meg, Geir hadde 22 buk men ingen brasmer, Rune Grenberg kom etter hvert ned og begynte og fiske da jeg ga meg litt lenger opp i elva han fisket bolo og dro jamt med fisk, jeg satt og så på han en god time og han fikk hvertfal 10 buker før jeg reiste, er ikke sikker på hvor mange han fikk tilslutt men han hadde fått både buk og brasme
stemmningsbilde før fiskinga gikk dessverre tom for strøm på tlf så har ikke bilde av fangsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar