fredag 6. juni 2014

ferder 04.06.14

reiste en tur etter jobb og bestemte meg for kun og fiske 10m tap blandet opp 2 kilo med bremse gold pro med en del caster mais og maggot Rigget 2 topp 4 en for og fiske på bunn og en som jeg fisket rett over bunn hadde ca 4 meter dyp og begynte og fiske over bunn og fikk en del laue mort og gullbust i starten beit ganske bra fikk og en buk etter 30 min fiske så att det var mye buk rulling lenger ut i elva etter ca 1 time så byttet jeg top og begynte og fiske på bunn satte på en stor dendra med 1 maiskorn og tok ca 20 sek og så kom ett pent løfte napp og kroket denne og strikken dro rett ut kjente det var en stor fisk og opp kom det ei brasme tipper vekta var 2 kilo + på denne :) kroket fort av og gikk ut igjen og ett nytt pent løftenapp og ny stor brasme :) koppet i litt klypt mark og fikk 1 skimmer og så fikk jeg noen gullbuster og 1 buk og så noen skimmers til :) ga meg ca kl 20:00 hadde da fisket i ca 3 timer fikk totalt 2 buk 7 brasmer / skimmer og en del laue gullbust og mort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar