torsdag 14. mars 2013

NM LAG OG INDIVIDUELT

Får ta en kort oppsumering av nm helga :) lag konkuranse,jeg og rune og roffe var på lag, vi vart enige om og starte på det stedet rune hadd 10 kilo sist han var der, jeg hadde aldrig vært der før så når vi kom til plassen så syns jeg den vika som ligger ca 300 meter fra der rune ville starte så fristende ut så jeg tuslet dit, fikk fisk i første hullet men små,borret litt lenger inn mot oset og da ble det fart, fikk raskt 3-4 kilo i det hullet, kom noen folk og begynte og borre litt og fisken vart borte begynte etterhvert og borre lenger ut i vika med de andre som kom, fikk vel 2 kilo til med små fisk, så bestemte meg for og gå tilbake siste halvtimen inners i det gamle hullet, det tok 5 lokkedrag og så var fisken der igjen, fikk opp ca 4 kilo til i det ene hullet før det smalt :) mange 80-100 grammere så endte på 10035 gr og veldig fornøyd med det :) rune hadde litt over 4 kilo og rolf magnus hadde litt over 6 kilo vi endte på ca 21 kilo og tok 6 plass :)



og så var det søndag og nm individuelt, gidder bare og ta en kort oppsumering, borret stor sett hele dagen og rota i sammen 2.2 kilo som ikke holdt til noen ting, jeg var i konstant bevegelse men klarte ikke og finne fisk, kun strø abbor, mistet en kilos fisk på ca 8 meters dyp,så den så vidt i hullet før den forsvant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar