søndag 10. februar 2013

steinsfjorden 10.02.13

første gang jeg er på steinsfjorden og ante ikke hvor jeg skulle gå så endte med og gå til ett sted jeg hadde sett meg ut før konkuransen og dit gikk det flere så jeg tenkte att jeg ikke var helt på bærtur hehe, thomas hesmyr, magnus riksfjord, tor ivar bjørnstad, og dag even nygårdseter gikk også dit, fikk fisk i 2 hullet 5 kjappe borret 5 meter lenger ut og 3 til borret enda 5 meter lenger ut og 4 til, tenkte att dette var grom plass, men det døde fort ut, viste jo att det ikke var tregt men var lite fisk, fisken tok med en gang vis den var der, hadde nok 2 kilo første timen, begynte og borre meg sørover kom vel ca 400 meter og hadde kanskje 10 40 grammere på den strekka, så att frank hønsen kom meg i møte så valgte og gå tilbake dit jeg startet, tenkte det ikke var noen vits og borre lenger da han kom motsat kant var nok ikke fisk der heller, så vart gående rundt der vi startet, men det begynte og bli ganske oppborret der, så att de andre begynte og gå nordover så slang meg med jeg og men var mye bom hull, og mindre snitt på fisken enn i førsten, så endte på 3280 gr, tror dag even hadde rundt 3.3 og hønsen hadde rundt 3.7 så var klart att det ikke var mye fisk i det området, har ikke sett resultatene enda så vet ikke hvor mye thomas, magnus, og tor ivar hadde men spurte thomas og han sa det hadde gått dårlig, var jo vinner vekt på over 10, så bettet var det vel ikke noe og si på, var nok for lite fisk der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar