søndag 6. januar 2013

Vingersjøen.

Starta sammen med steinar på jernbanelandet, begynte med tafs, ikke fisk i første hull så borret lenger inn ca 1.5 meter dyp der og fikk 3 kjappe på tafs og byttet til pimpel og fikk 15 kjappe helt til jeg mista kroken i kjeften på en abbor så måtte begyne og plundre for og få ut den tok litt tid, slapp ned igjen og ikke ett lugg, byttet til tafs men ingen ting, borret 5 meter lenger inn og tok 2 på tafs, byttet til pimpel igjen og fikk 6 på det og så helt dødt, borret en rose rundt det området men fikk bare noen her og der på tafs, gikk ut mot litt dyper vann igjen og hadde vel kanskje 10 fisk på 20 hull satt lenge i høla siden di fiskene jeg fikk brukte jeg lang tid på og lokke inn tok vel ca 4 - 10 lokkedrag før det kom fisk, gikk inn til land ca 100 meter bortenfor der jeg starta og fikk noen der men ikke bra, så gikk og leta mer utover, da det hadde gått 2.5 time så gikk jeg midt uti sjøen der det satt noen folk slapp nedi og bang noe tungt men den slapp, fikk nedi igjen og tok vel 6 stk i det hullet, borrer litt utenfor igjen og fikk 3 til og borret enda lenger ut og fikk 5, og  så ett bom hull, så på klokka og den viste 13:56 så rakk ett hul til og der fikk jeg 2 før det smalt, veide inn 2344 langt ned på lista, håper snart det løsner litt igjen :) blir konkuranse fri neste helg, jeg og steinar skal dra på landsjøen i trysil og fiske litt matfisk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar