søndag 27. januar 2013

skumsjøen 27.01.13

startet like ved start området, fikk 2 i første hullet på myska, og 1 i andre hullet, vekslet litt mellom tafs og myska første halvtimen, men fant ut att myska var tingen for meg i dag så valgte det resten av konken, borret på ett langt uborret strekk og fikk 1-2 fisker i nesten alle hulla, noen hull fikk jeg 4-6, fant aldrig ut hva den ville ha, noen tok på risting og noen måtte jeg holde helt stille og noen tok da jeg dunket i bånn, og noen på løfting/senking, fisket på mellom 1 til 1.5 meters dyp, kom etter hvert dit det satt noen folk, og det var igjen 15 min, og fikk ett grom høl med 25 fisk, jeg måtte hatt veldig dårlig snitt i dag siden jeg hadde 104 fisk og det veide bare 2230 gr, men jeg hadde noen høl med noen micro abborer på 10 gr, så vart en 27 plass i dag. jeg satt nok for lenge i høla og truga i dag skulle nok bare ha borret på :). gleder meg til lyseren neste helg var det første gangen i fjor og prøvde en del områder jeg hadde sett meg ut, tror det blir veldig bra vis jeg treffer på som jeg gjorde sist, da hadde jeg 20 små fisker til det var igjen 15 min og traff no veldig og hadde 4.4 kilo da det smalt :) håper den plassen leverer i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar