søndag 4. januar 2015

gjesåssjøen nordenden på Blankis 03.01.15

jeg og kalfoss var på isen ca 10:00 startet på ett sted som bruker og gi bra med fisk gjorde vel 10 hull der og hadde da 17 fisk begynte og borre meg vestover i sjøen gjorde vel 40-50 hull uten fisk og endte opp i en ny vik som jeg ikke har fisket så mye i gjorde noen hull der uten fisk begynte da og borre meg utover i sjøen fikk noen fisker i ett hull ganske langt ut men de var små borret meg ca til midt i sjøen uten fisk tellern sto da på 25 stk gikk da tilbake dit jeg startet og tenkte teste gamle hull med myska fikk fisk i første hullet jeg prøvde ca 20 stk gikk til neste igjen og fikk ca 10 der og slik var det i noen hull men dagen var nesten brukt opp og kl var 3 så endte på 96 fisker tipper de veide ca 3.5 kilo kalfoss hadde borret andre veien enn meg langs land og han hadde ikke fått noe serlig der heller ca 2.5 kilo tipper fisken var ganske redd for det smalt ganske ofte i isen i dag da det var overvann som dreiv og frøys igjen oppå isen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar