søndag 13. januar 2013

Storsjøen 13.01.13

starta på trøsi grunna sammen med steinar og noen fra GT sfk, borret 4 hull før jeg fant fisk men bare 1, så att de fleste borret seg mot øya men jeg valgte og borre lenger ut mot kanten traff vel fisk i det 20 hullet, 5 stk 100 grammere, på ca 3-3.5 meters dyp, borret 5 meter lenger ut og der var det 2 meter dypere og ingen fisk borret meg litt innover igjen og traff noen 100 grammere til, borret en stor rose der ca 20 hull men ikke no mer fisk, så på klokka og den sto på 12:45, valgte og gå dit de andre satt, så borret med 20 meters mellomrom til jeg kom dit fikk 6 små i ett hull så vart en rose der og, jeg kom frem til klynga som satt der ca 13:30 og borret ett hull litt lenger mot øya enn klynga satt og fikk en 100 grammer med en gang, borret 5 meter lenger inn og der fikk jeg vel 6 små, borret en rose der og fikk en til før det smalt, veide inn 1870 gr og vart en 13 plass i HS.  kjøpte meg og det nye ur rantanen zink borret i dag og er veldig fornøyd med det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar