tirsdag 1. januar 2013

Nyttårstur på Gjesåssjøen

Rune Grenberg og Steinar Kalfoss på leiting etter nors borrer :)
                                   

 jeg har vært syk i flere dager nå og følte meg litt bedere i dag så ringte steinar og avtalte en tur på gjesåssjøen, da jeg kom til han så hadde han prata med rune så han og ble med :) det var nesten vårstemning med varmegrader, sol og blankis vi begynte og fiske ca 12:15 og rune fikk den første 5-6hg rakk ikke veie den før den fikk friheten tilbake, borret noen hull og fikk en 150 grammer , dreiv og borra lenger og lenger ut alle 3 men tilslutt så gikk jeg inn igjen der rune hadde fått sin fisk og der traff jeg 4 hull på rad med alt fra 50 til 300 gr fisk :) hadde vel ca 3 kilo før rune og steinar så det, da  kom de bort til meg, gikk ikke lang tid før steinar fant stimen og tok noen kjappe 200 grammere så kom stimen til meg igjen og da fikk jeg neon 200 grammere og en på 840 gr som fikk friheten tilbake :) og så var det noen bom hull og så satt vi mitt i stimen igjen og slik frortsatte det til kl var 14:00, steinar og rune veide ikke posene sine men jeg hadde 5360 gr + den på 840 så det blir 6200 gr :) tipper jeg hadde ca dobbelt så mye som de hadde :)

840 gr på tafs


litt av fangsten etter steike abborene er tatt ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar