søndag 4. januar 2015

Gjesåssjøen sørenden 02.01.15

tenkte og prøve gjesåssjøen i sørenden der vi hadde klubbmesterskap for åsnes 28 desember, som jeg forøverig vant på ca 3 kilo da var det 24- med litt vind så fisket bare 1.5 time jeg hadde 2 hull jeg fikk all fisken min i da, så jeg gikk dit i dag og fikk fisk med en gang på pimpel 47 brum med ultimate 14 krok fikk vel 20 stk uten agn og det begynte og dabbe av satte på en liten pinkies og da tok det seg opp igjen tipper rundt 40-50 fisk i første hullet borret opp ei rose der men fikk bare strø fisker 2-3 i hulla gikk da over til tafs og fisket rundt i det området fikk alderig noen grom hull igjen men hadde noen hull med opp mot 10 fisk i endte på 192 fisk veide ikke siden vekta lå hjemme og en kamerat skulle få de til reveåte men tipper på ca 6-7 kilo ikke helt det samme snittet som i nordenden der jeg hadde 180 fisk og 18 kilo :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar