søndag 14. desember 2014

Rangsjøen 13.12.14

jeg og kalfoss reiste til Sverige på konkuranse i dag på rangen, ny sjø for meg så blir og leite fisk jeg begynte ute ved en liten øy og kalfoss begynte 300 meter lenger inn mot land, borret vel 10 hull rundt øya uten napp gikk da inn mot land ca 200 meter sør for der kalfoss satt, gikk på en gjedde der i første hullet som tok tafsen min så borret meg mot der kalfoss satt, så han satt rolig helt fra start så regnet med att han fikk litt fisk, jeg satte meg tilslutt 40 meter bak han og fikk første fisken min der borret så 5 m lenger inn og fikk vel ca 20 stk i ett hull, borret på lenger inn og hadde raskt 40 fisk på noen hull der, kalfoss kom ut dit jeg satt og jeg spurte om han hadde bra men han hadde kun fått 10-12 fisk sa han. jeg borret litt til i det området uten fisk virket som det var tomt der så borret meg lenger nord traff etter hvert ett hull med 10 fisk i hadde da brukt myska men tenkte og prøve tafsen igjen i det hullet, 75mm sauko og tok vel 3 kjappe lokkedrag og begynte og få fisk igjen fikk vel ca 20 til i det hullet, borret opp ei stor rose rundt det hullet og fikk noen fisker i alle hulla, jeg dreiv i det området til det var slutt og endte på 96 fisk og veide inn 2809 gr snitt på 29.2 gr og det holdt til 5 plass i HS :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar