torsdag 5. juni 2014

Flisa Elva ved Jernbanebrua 01.05.14

jeg reiste en tur til flisa elva og satset alt på og få gytebrasmene som bruker og gå opp der blandet ca 15 liter med Mondial Orange Power Bremes siden jeg har hatt bra fiske på det der før på våren klypte opp 0.5 liter mark og 0.5 liter død maggot og casters og 1 boks mais fisket både TAP og Feeder jeg la i 10 baller på TAP plassen og skøyt 10 baller på feeder plassen ca 35 meter ut begynte og fiske tap hadde ca 3 meter dyp på 10 meter var rolig første halvtimen og så fikk jeg 1 mort fisket 5 grams flat dupp men var nokk litt lett for den strømmen som var, så gikk ut på feeder plassen, men helt dødt der og gikk 1 time og kunn en mort, gikk ut på tap plassen igjen og fikk vel 5 morter den neste timen, da det hadde gått 2 timer fikk jeg endelig en fisk på feeder det var en buk og så en til og en til slik fortsatte det ganske jamt i 1 time og så begynte jaggu brasmene og komme og :) fikk tilslutt 19 buk og 6 brasmer :) veldig fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar