søndag 9. februar 2014

Tullreien nc 6 09.02.14

begynte og fiske rett utenfor start og fikk 2 i første hullet, borret en del i det området og fikk bare slengere her og der, så att kalfoss satt og fikk litt i noen hull men jeg fikk nesten ikke fisk gikk etter hvert nermere et os der og fikk noen til der og så ei gjedde på litt over kiloen hmmm så hadde vel bare 20 fisk etter 2 timer så heller ingen andre som fikk noe særlig i det området så gikk 70 meter lenger bort i ei lita vik og borret på innsiden av de gamle hulla rett utenfor parkeringa var ca 1 meter dyp og der traff jeg og fikk ca 100 fisker i det men tiden strakk ikke til etter jeg fant fisk, faen fisket for djupt hele konken men men endte på 143 fsik og en erfaring rikere :) jeg har vært der 2 ganger før men da har vinnervekten vært ca 1 kilo og super trøgt så er kanskje derfor jeg ikke var på hugget og vart sittende og truge der det nesten ikke var fisk i håp om og lirke opp noen siden det virka som det var tregt, men var jo ikke det, bare man fant fisken. Gratulerer til alle klasse vinnere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar