søndag 10. februar 2013

lyseren 03.02.13

litt sent innlegg men tar en kort oppsummering av lyseren :) begynte på en plass jeg hadde fisket før, borret vel 30 hull i det området, dyp på 1 til 5 meter hadde vel 500 gr og 10 mort og en halvkilos gjedde første timen, borret på nordover og forfyttet meg ca 800 meter, slo noen hull mens jeg gikk men var ikke no drag, kom til ett sted der jeg så en som fikk litt fisk men her var dypet på 10 meter, men var snitt på ca 70 gr så satt der en god halvtime og begynte etterhvert og stige i dunken, borret enda litt lenger nord på samme dypet og i noen hull rakk jeg ikke komme på bunn før det var fisk men bare 5-6 i hullene, fikk også lurt opp en på ca 400 gr og hadde en til i samme hull som var større men den slapp i hølet, så alt i alt endte jeg opp med 6814 gr og 21 plass, fikk fisk i 1.5 time av 4 timer skulle nok ha prøvd dypere litt før så hadde jeg nok hatt mer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar